no-img
گروه آموزشی ثنائی در تبریز

چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم | به سئو اهمیت دهید| رتبه کلمه کلیدی اهمیتی ندارد


گروه آموزشی ثنائی در تبریز

ادامه مطلب

چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم
zip
تیر ۲۷, ۱۳۹۸
تلفن سفارش سئو 09147799980

چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم


چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم

 

اکثراً افرادی که به ما سفارش سئو می دهند، انتظار دارند که در یک کلمه کلیدی سایت آن ها را بالا بیاوریم.

اما وقتی به سایت آن ها نگاه میکنیم میبینیم سایت آن ها ظرفیت بالا رفتن یک کلمه کلیدی در گوگل را ندارد آما آیا این کار ممکن است؟

اصلا چه چیزی برای اینکار ( بالا بردن کلمه کلیدی در گوگل ) مورد نیاز است؟

یکی از روش ها بک لینک است شما باید بک لینک با کلمه کلیدی که میخواهید به اول گوگل بروید بخرید مثلاً  “آموزشگاه کامپیوتر در تبریز ” شما باید در سایت های زیادی بک لینک های فالوی با متن آموزشگاه کامپیوتر در تبریز بخرید البته اگر این سایت ها سایت هایی در مورد آموزشگاه کامپیوتر باشند که در خود آن ها کلمه آموزشگاه کامپیوتر به فراوانی و زیاد به کار رفته بهتر است.

روش دوم تراکم کلمه کلیدی می باشد.

در سایت شما باید حداقل در هر یکصد کلمه ۲ تا ۷ بار کلمه آموزشگاه کامپبوتر در تبریز را بکار ببرید.

اهمیت رتبه کلمات کلیدی

ممکن است برای بهبود سئوی وب‌ سایتتان هزینه‌های زیادی را متقبل شده‌ باشید و حالا به صورت وسواس‌ برای بالا بردن رتبه کلمات کلیدی وب‌سایتتان تلاش میکنید و فکر می‌کنید هر چه در نتایج گوگل به صفحه اول و لینک‌های اول نزدیک‌تر باشید پس موفق‌تر بوده اید و از رقبای خود جلو افتاده اید. مشکل اصلی اینجا است که رتبه کلمات کلیدی یک معیار غیر مرتبط با میزان موفقیت آنلاین کسب و کار شما است. باید یاد بگیرید، کدام معیار اندازه گیری ارزش توجه شما را دارد؛ یعنی اگر استراتژی های سئوی شما به خوبی کار کند دیگر نباید نگران نتایج جستجو در گوگل باشید.

یک رابطه قوی، نتیجه خوبی دارد

عبارت‌های دنباله‌داری که به عنوان کلمات کلیدی استفاده می نمایید مثل آجرهای ساختمان عمل می کنند یعنی ساختار سئوی شما را تشکیل می‌دهند. استفاده از کپی رایتینگ حرفه ای، استراتژی‌های متا دیتا و ساختن‌ لینک‌های داخلی هدفمند، پایه‌های رابطه‌ را در وب‌سایت شکل می‌دهند. اگر در این زمینه خوب عمل کنید، به عنوان نتیجه جستجوی های مرتبط، در زمان مناسب به افراد واقعی معرفی می‌شوید. اینکه با جستجوی عبارت‌های مختلف جایگاه شما کجای نتایج جستجو قرار دارد موضوع مهمی نیست؛ چون این موضوع به فعالیت‌های گذشته آن فرد، تاریخچه جستجوهای قبلی، موقعیت جغرافیایی و دیوایس او بسیار مرتبط است.

چیزی به اسم صفحه اول گوگل وجود خارجی ندارد. گوگل به ابزاری به نام RankBrain مجهز است که با کمک این هوش مصنوعی، درخواست‌های جستجو را تحلیل می نماید که بتواند بهترین جواب را برای فرد جستجوکننده نمایش دهد. گوگل تلاش می‌کند نتایج جستجوها قابل پیش بینی نباشد و اینکه یک وب‌سایت، کی و کجا نمایش داده شود در اختیار خود آن سایت نباشد. یعنی در نتیجه جستجوی یکسان، صفحه اول گوگل شما ممکن است با دوست‌ شما که ده کیلومتر از شما فاصله دارد، متفاوت باشد.

کنسول جستجوی گوگل، این موضوع را اثبات می نماید. این ابزار نشان می‌دهد وب‌سایت شما در نتیجه جستجوی واقعی کدام کلمات کلیدی، نمایش داده می‌شود و رتبه شما در این جستجوها چه بوده است. استفاده از اطلاعات این ابزار، بسیار شفاف است و در مورد موفقیت وب‌سایت شما قضاوتی نمی‌کند و تنها به شما کمک می‌کند که بدانید کدام عبارت‌ها، افراد بیشتری را به وب‌سایت شما آورده است. استراتژی سئو می‌تواند یک رابطه خوب در وب‌سایت شما ایجاد کند و این موضع از مهم‌ترین عوامل موفقیت آنلاین وب‌سایت‌تان در منطقه جغرافیایی مورد نظر و نمایش در نتایج جستجوی کلمات مرتبط با کسب و کار شما است.

محتوای با کیفیت، از دیگر عوامل بسیار مهمی است که می‌تواند جایگاه شما را در نتایج جستجو، بالا یا پایین ببرد. همچنین داشتن یک استراتژی‌ قوی برای لینک‌های موجود در وب‌سایت، به شما کمک می‌کند که با وجود تغییرات مداوم در قوانین و اولویت‌های موتورهای جستجوگر مثل گوگل، همیشه در دسترس بمانید.

کلمات جستجو شده:



دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *